Bilder


Kommentarer
Postat av: emilia

hej gumman! hörde att tanne sa att jag fick plats på veckorna 15-16 i falun. jag glömde totalt bort att säga det här på bloggen! jag tänkte väl något sånt här: ja, jag ringer henne sen eller skriver på facebook." men sen kom jag på när tanne sa att han hade sagt de att jag fick plats att du inte har tillgång till fejjan lr telefon på samma sätt som i sverige hihi. men nu vet du iaf att jag ska med :D jag är så himla gladis :D hoppas du har det bra och snart syns viii igen! :D <3

2011-03-20 @ 14:10:45
Postat av: Johanna Åkerlund

Hej vännen:)

Ja kuuuul. Men fasiken vad vi ska plugga teori och klara det där jävla kortet!! HAHA. Har du köpt hem böcker och börjat pluggat redan eller? Nej här funkar inte sånt tyvärr:( En vecka kvar nu bara, sen är jag hemma! Wiie

<3

2011-03-21 @ 12:58:45
Postat av: emilia

Jaa fan vad vi ska klara det! nej jag har en bok från 09 jag fick av brallan för att han hade två. och har läst ca 50 sidor. Men tänkte läsa ut hela och kanske en gång till innan vi drar dit :)



JAAA OCH DÅ SKA JAG KRAMA SÖNDER DIG SÅ SKA DU BERÄTTA ALLT FRÅN DIN RESA :D <33

2011-03-21 @ 22:24:26
Postat av: Johanna Åkerlund

Okej okej:)



Ja gör det, va mysigt!! Längtar efter det. Det finnas massor att berätta :D

<3

2011-03-22 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0