Dag 15

Hejsan!

Idag har det varit en väldigt vanlig dag, om man nu kan säga att det är vanligt att vara i Kina. Men de har inte hänt något speciellt iaf. På jobbet fortsätte vi att jobba med vårt spagettimått. Men eftersom att alla maskiner var upptagna idag, ska vi inte börja tillverka dem förens imorgon. Men vi har förberett allting. Istället fick vi lära oss hur de gjorde svarv- och fräs programmen på sina datorer med hjälp av simulator osv. Vi kände igen en del från vad vi lärt oss i skolan, och det känns bra. Då vet man att man fattat någonting ;)

Vid två tiden gick jag, Emma och receptionisten Ella till posten i Langfang för att göra ett trettioandra försök i att få iväg korten. Men nej! Antingen skulle det ta 30 dagar för korten att komma till Sverige och då har vi varit hemma i två veckor redan, eller så fick man betala 200 kr/ kort om man ville skicka via express. Det skulle ta några dagar bara, me absolut icke värt pengarna. De hade blivit 1200 kr för mig. Så jag är ledsen min famiilj, Jonathan, mormor & morfar, farmor & farfar, Daniel & Maria m. familj, Karin, David & Alexander. Ni får inga kort förens ni träffar mig in real life.

Jag har varit väldigt trött hela dagen så jag ska läsa bok och sova snart. Ha det toppen!

/J



Kommentarer
Postat av: emilia

hej baby! hoppas allt är bra med dig :D saknar dig som tusan här hemma!



Tänkte höra vart du ska ta körkortet på påsklovet. Falun kanske ? Vore gött om vi kunde åka tsm om de finns platser kvar dit du ska :) pussar i massor <3

2011-03-15 @ 12:08:34
Postat av: Johanna Åkerlund

Hej gumman!



Jag har det otroligt bra. Saknar min kära Jonathan, vänner och familj bara. Hur har du det själv?



V15-16 på Falu trafikskola. Men man måste betala en avgift senast en månad innan:/ Men ring och kolla tycker jag:) Puss puss <3

2011-03-15 @ 12:45:25
Postat av: emilia

Ja men då hinner jag ju ? ja jag ska göra det idag då äre bara att tuta och köra på sen! fyfan så gött. ihiih



Jo det är bra, skolan rullar på bättre nu :)



åh vad bra, ja jag förstår det och han saknar dig med kan jag lova :) men jag vaktar honom åt dig tills du är hemma igen!



jag skriver när jag vet om det fanns plats eller inte :) <3 puss

2011-03-15 @ 13:13:48
Postat av: Johanna Åkerlund

Ja men gud va bra :) Hör av dig så fort du vet.

Härligt Emilia att det går bra i skolan. Ta hand om min lilla babe åt mig när jag är borta! Du kan få en påse julskum till nästa jul ;) Haha du vet vad jag menar.

<3

2011-03-15 @ 13:29:52
Postat av: emilia

haha ja jag väntar ju fortfarande på dom där förbaskade tomtarna! men en puss till påsk då ? :D haha sötnos. ja klart jag tar hand om honom, det vet du :) ja skulle va grymt nice om vi åkte samtidigt:)<3

2011-03-15 @ 14:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0