Dag 17

Hallå!

Idag gjorde vi klart våra pastamått. Vi graverade dem och snyggade till ytan lite. Tyvärr blev de väldigt repiga, men förhoppningsvis ska de nog gå att fixa med lite mer putsning. Annars har dagen varit ganska lugn. De visade oss avdelningen där de bytte verktyg. Vi stod där en stund och granskade deras arbete och ställde några frågor. Deras sätt att byta verktyg skiljde sig från hur man gör på Sandvik i Gimo så jag och Emma ägnade en stund åt att fundera på om det verkligen var effektivare att göra på deras sätt eller inte, men jag vet inte riktigt vad vi kom fram till. Sedan gick vi och arbetade med vårt projekt. Imorgon är vi lediga. Då ska jag och Emma till Beijig zoo. Det ska bli jätteroligt. De har bla. pandor och isbjörnar och jag ska ta massor med kort:)

Idag har jag även hunnit läsa 110 sidor i boken som Jonathan skickade med mig hit. "The dirt". Bekännelser från världens mest ökända rockband, Mötley Crüe. Den är väldigt bra. De fyra medlemmarna i bandet, plus några andra som har varit med under tiden, turas om att berätta och beskriva från det att de var små barn till att de träffades och bildade ett band. Droger, alkohol, tjejer och rock är bokens huvudspår kan man säga! Jag kan inte fatta att människor är med om dessa saker. Men intressant att veta är det..

Nu på kvällen åt vi på en Italiensk restaurang där vi varit några gånger. Kunde inte låta bli att ta Carbonaran igen. Så himla god. Efter det gick vi och kollade om biografen visade några Engelsktalande filmer, vilket de gjorde. Så då kanske det blir bio för oss någon dag :)

Nu är det sovdags. Hejdå!

/J






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0