Dag 28 (Sista dageeeeen)

Hej på er!

Nu är det bara ett par få timmar kvar innan mitt plan lyfter, så hinner inte skriva något jättelångt inlägg. Det är tråkigt att behöva lämna detta underbara land. Men samtidigt är det väldigt skönt att få komma hem. Denna resan har varit oslagbar. Jag och Emma kunde inte ha utnyttjat timmarna bättre än såhär. Vi är supernöjda och har gjort allt som stått på vår lista.

Uppdaterar mer ikväll när jag landar. Det blir ca 17 er tid, 24 min tid. Då ska jag orka vara upp och vara social efter denna flygresa, jag kommer somna vid matborder:p Hehe

Jag hoppas att ni har fått en känsla för hur bra vi har haft det här. Jag känner mig nästan som hemma i denna stad nu. Hit ska jag absolut igen, och det tycker jag att alla andra som vill också ska, ni ångrara er inte.

Ha en bra dag!

/J

Kommentarer
Postat av: V

Vilket resa det verkar ha varit, och jag förstår att allting var minst tio gånger bättre irl :)



Men jag är mycket glad att du äntligen kommer hem <3

2011-03-27 @ 10:21:00
Postat av: Anonym

Välkommen hem<3 Kram Pia

2011-03-27 @ 11:14:48
Postat av: Anonym

Välkommen hem gumman!!!//Mamma

2011-03-27 @ 12:56:23
Postat av: Malin

Det har verkligen varit roligt att följa din fantastiska resa :) bra skrivet hela tiden & bra uppdatering! Kul att du äntligen är hemma snart :) kram

2011-03-27 @ 15:11:26
URL: http://malinlund.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hej Johanna o välkommen hem.

Förstår att ni haft en helt otrolig resa o det har vart så kul o följa din blogg. Har följt hela din resa via den, jätte bra skrivet tycker jag. Skrev ett inlägg när du precis hade åkt men gjorde nog någe fel för såg sen att de inte kom me;)

Skönt att du e hemma o allt gått bra(hoppas jag)

Kramar Mimmi

Kramar

2011-03-28 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0